2012年3月26日 星期一

移民瓦努阿圖 勁惡搞移民瓦努阿圖CM! 我想住嘅地方

移民瓦努阿圖 勁惡搞移民瓦努阿圖CM! 我想住嘅地方

 呢排有個廣告勁膠,就係陳啟泰的「移民瓦努阿圖」廣告,果句︰「瓦努阿圖,我想住嘅地方」非常膠,成為網民勁惡搞對像,更有網民說過左特首選舉之後,不如就離開香港,移民到瓦努阿圖仲好。

全城戲言移民瓦努阿圖
(轉載) 網民紛紛戲言要離開香港,移民到陳啟泰近日熱播廣告中的國家瓦努阿圖。對於瓦努阿圖成為網民新烏托邦,陳啟泰昨在電話中說:「瓦努阿圖其實係畀內地人移民 香港,因為移民香港係需要第三個國家護照先可以。但我唔同意佢哋(網民)睇法,因為我移過民,你估移民好好過咩,好慘㗎! 20年前移民加拿大嗰啲香港人,好多已經回歸香港,香港人最適合住嘅地方係香港!」陳啟泰表示早前已表態支持梁振英,他說:「我未必同意晒梁振英嘅政綱, 但流選之後嘅參選人或者更複雜!」

移民瓦努阿圖4.jpg

瓦努阿圖投資移民廣告,是一家移民顧問公司於2012年3月,以多媒體廣告形式,宣傳投資移民南太平洋島國瓦努阿圖(Vanuatu,台灣譯作萬那杜)。其中電視廣告引發網民討論和惡搞。

該廣告以亞視藝員陳啟泰作為代言人,分別於電視、電台、報章雜誌及巴士車身等形式作廣告宣傳。

其中電視廣告部分,模仿亞洲電視經典遊戲節目《百萬富翁》,在廣告則稱為《千萬富翁》。當中陳啟泰問兩名家庭參賽者,最想住哪個國家。其中一名兒童參賽者即道出廣告語句:「瓦努阿圖,我想住嘅地方!」

之後陳啟泰便宣傳移民顧問公司,旗下的瓦努阿圖投資移民服務。

移民瓦努阿圖 勁惡搞移民瓦努阿圖CM! 我想住嘅地方詳情:
http://bbs.qoos.com/thread-1869653-1-1.html

沒有留言:

張貼留言